Hagyományőrző kifestőkönyv
Hagyományőrző szemléletben óvodások számára szerkesztett kifestőkönyvet Barta Éva pedagógus. A harmincöt oldalas füzetben vonalvezetős feladatokkal a kicsik találkozhatnak, régi sujtás motívumokat rajzolhatnak át, párba rakhatnak nap jelképeket és színezhetnek hímzés mintákat is.

Barta Éva azért hozta létre ezt a hiánypótló fejlesztő kiadványt, hogy segítse feloldani az óvodából az iskolába vezető átmenet nehézségeit. Célja volt az is, hogy a gyerekek találkozhassanak a saját gyökereiket is szimbolizáló képi világgal.
A szerző ezt írja Facebook oldalán: „Kedves Ismerőseim! Nagy szeretettel ajánlom figyelmetekbe ezt a kiadványt, mely óvodások számára készült hagyományőrző szemléletben, s magam szerkesztettem.
A harmincöt oldalas füzetben találkozhattok vonalvezetős feladatokkal, régi sujtás motívumokat rajzolhattok át, párosíthattok nap jelképeket és színezhettek hímzés mintákat is.
Mi, pedagógusok, olyan sokat beszélünk az óvodából az iskolába vezető átmenet nehézségeiről, de ennek igazi feloldására – véleményem szerint – mégis kevés kísérlet születik. Munkám célja volt ennek a hiányosságnak a pótlása, valamint az is, hogy a gyerekek találkozhassanak a saját gyökereiket is szimbolizáló képi világgal. Azoknak ajánlom, akik a hercegnős álmokból föl szeretnének ébredni, s szívesen indulnának el a tiszta forrás irányába.”

Barta Éva azért hozta létre ezt a hiánypótló fejlesztő kiadványt, hogy segítse feloldani az óvodából az iskolába vezető átmenet nehézségeit. Célja volt az is, hogy a gyerekek találkozhassanak a saját gyökereiket is szimbolizáló képi világgal.
A szerző ezt írja Facebook oldalán: „Kedves Ismerőseim! Nagy szeretettel ajánlom figyelmetekbe ezt a kiadványt, mely óvodások számára készült hagyományőrző szemléletben, s magam szerkesztettem.
A harmincöt oldalas füzetben találkozhattok vonalvezetős feladatokkal, régi sujtás motívumokat rajzolhattok át, párosíthattok nap jelképeket és színezhettek hímzés mintákat is.
Mi, pedagógusok, olyan sokat beszélünk az óvodából az iskolába vezető átmenet nehézségeiről, de ennek igazi feloldására – véleményem szerint – mégis kevés kísérlet születik. Munkám célja volt ennek a hiányosságnak a pótlása, valamint az is, hogy a gyerekek találkozhassanak a saját gyökereiket is szimbolizáló képi világgal. Azoknak ajánlom, akik a hercegnős álmokból föl szeretnének ébredni, s szívesen indulnának el a tiszta forrás irányába.”
Egypercesek

Turczi István a Magyar PEN Club új elnöke
A 99 éves szervezet előtt komoly feladatok állnak
XV. századi magyar kódex került elő
Orosz Örs úgy véli, megtalálta a szepesolaszi kódexkincs hatodik darabját
Olvasni jó, és hallgatni is!
Hiánypótló gyerekirodalmi műsor indul a radiocafén