Megállónovella
Érdekes interjút közöl a digitalhungary.hu Samu Tímeával, a JCDecaux vezérigazgatójával, akivel egyebek mellett a cég által kiírt novellapályázatról beszélgetett a szerző. Az interjúban az igazgató asszony arra is felhívja a figyelmet, hogy az irodalom is növelheti a reputációt, de még a bevételeket is.

Kép forrása
Kérdésre válaszolva hu Samu Tímea elmondja, hogy „JCDecaux alapítója Jean-Claude Decaux, több mint 50 éve olyan üzleti modellt alakított ki a városoknak, amivel mindkét fél nyer: a városok a cégünktől azt kapják, hogy megépítjük és karbantartjuk a megállókat, cserébe pedig reklámokat helyezhetünk el, és mi vállaljuk a beruházás kockázatát. Az első ilyen buszmegállók Lyonban épültek 1964-ben. Ezek a buszmegállók azon túl, hogy az utasok kényelmét szolgálják, designjukkal jelentősen hozzájárulnak a városkép formálásához és a társadalmilag fontos témáknak is teret adnak a reklámfelületek, ezért fontos számunkra a novella pályázat.”
Valójában a kezdeményezők csak élhetőbbé, szerethetőbbé szerették volna tenni a várost, illetve tartalmasabbá, kellemesebbé tenni a megállóban várakozással töltött időt. Így született meg a novellapályázat ötlete, amely évről évre több szerzőt és milliónyi olvasót szólít meg. A vezérigazgató asszony szerint mindez a médiafelület hatékonyságát bizonyítja.
Mi meg csak örülünk neki, ha az irodalom új élettereket tud elfoglalni, beférkőzik például a reklámok világába is.

Kép forrása
Kérdésre válaszolva hu Samu Tímea elmondja, hogy „JCDecaux alapítója Jean-Claude Decaux, több mint 50 éve olyan üzleti modellt alakított ki a városoknak, amivel mindkét fél nyer: a városok a cégünktől azt kapják, hogy megépítjük és karbantartjuk a megállókat, cserébe pedig reklámokat helyezhetünk el, és mi vállaljuk a beruházás kockázatát. Az első ilyen buszmegállók Lyonban épültek 1964-ben. Ezek a buszmegállók azon túl, hogy az utasok kényelmét szolgálják, designjukkal jelentősen hozzájárulnak a városkép formálásához és a társadalmilag fontos témáknak is teret adnak a reklámfelületek, ezért fontos számunkra a novella pályázat.”
Valójában a kezdeményezők csak élhetőbbé, szerethetőbbé szerették volna tenni a várost, illetve tartalmasabbá, kellemesebbé tenni a megállóban várakozással töltött időt. Így született meg a novellapályázat ötlete, amely évről évre több szerzőt és milliónyi olvasót szólít meg. A vezérigazgató asszony szerint mindez a médiafelület hatékonyságát bizonyítja.
Mi meg csak örülünk neki, ha az irodalom új élettereket tud elfoglalni, beférkőzik például a reklámok világába is.
Egypercesek

Jókai Mór hagyatéka a digitális térben
Szabadon elérhetőek a Jókaihoz kapcsolódó műtárgyak
Könyvtári rendszerünk lelke
A hírekkel ellentétben az olvasás, a könyv egyáltalán nincs válságban ma Magyarországon
Boncasztalon a Hail Mary küldetés
Az űrutazás első ötletétől az utolsó esélyt jelentő misszióig