Perlai Rezsőné (1934-)

Mit tanítsunk? Gondolatokat vagy gondolkodva tanulást?

3000244796 Óvodapedagógusoknak készült ez a módszertani könyv, amelynek szerzője annak a metodikáját adja át, hogy az óvodás korú gyerekeket miként kell rávezetni a tanulásra, az önálló gondolkodásra, a megismerés kalandjára úgy, hogy közben az életkorukra jellemző játékosság, felhőtlenség ne sérüljön, ugyanakkor mentálisan felkészültek legyenek arra, ami az iskolában vár rájuk. A pedagógiai szakkönyv első részében a játék, a szükségletek és az érzelmek tanulással való összefüggéseit mutatja be a szerző, majd olyan témákat ecsetel, mint a gyermeki tanulás motívumai, az alapvető tanulási formák (mozgásos, érzéki, verbális és szociális), illetve a tanulás eszközei (tapasztalat, gondolkodás, kérdezés stb.). A második rész középpontjában a gyermeki gondolkodás és annak megértése, támogatása áll. Itt olyanokról olvashatunk, mint a gyerekek játékvilága, a "miért?"-ek időszaka és funkciója, az érzékszervek és kommunikáció fejlesztése stb. A kiadvány óvodapedagógiai szakgyűjtemények anyaga. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
alcim:  tapasztalatok az óvodáskori tanulásról
nyelv:  Magyar
Kiadás:  2015,  Budapest,  Flaccus
ISBN:  978-615-5278-19-8
ÚK szám:  201513000
Tárgyszó:  óvodai nevelés fejlesztő játék tanulás
Egyéb:  Mit tanítsunk? Gondolatokat vagy gondolkodva tanulást?
Megosztás

Egypercesek

Kódexek a neten

Kódexek a neten

Digitálisan is elérhetők az Esztergomi Főszékesegyházi Könyvtár kódextöredékei

Virtuális Frankenstein-fiú

Mutasd a profilod, meg nem mondom, ki vagy

Tinik Szobabiciklivel

Tinédzserek forgatnak filmet Stephen King Stationary Bike című novellájából

Kifutóra a vasfüggöny mögül

Három év után új könyvvel jelentkezett a népszerű szerző

Tudta Ön, hogy a múlt disztópiájában él?

Tömegkultúráról és annak szubkulturális gyökereiről, élvhajhászásról és össznépi tébolyról